جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از آماده باش کامل نیروهای پلیس راه استان در جاده ها طی تعطیلات عید فطر خبر داد.

سرهنگ اسماعیلی، جانشین رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: پیش بینی های ما از افزایش تردد و ترافیک خوردو ها در جاده های استان همدان از روز سه شنبه به بعد است.

وی بر کنترل بیشتر ماموران پلیس راه بر تردد خوردو ها تاکید کرد و افزود: ما در جاده های پر تردد استان به خصوص جاده همدان -  ساوه، و همدان - کرمانشاه کنترل سرعت ها را بیشتر می کنیم.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان افزود: با توجه به افزایش تردد خودرو ها طی تعطیلات پیش رو نظارت  تیم های پلیس راه در  جاده های غار علیصدر و سراب های نهاوند هم بیشتر می شود.

سرهنگ اسماعیلی خواستار رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان شد و گفت:امسال بیشترین علت تصادف جاده ای در استان مربوط به خواب آلودگی رانندگان و سرعت غیر مجاز بود .

وی با اشاره به  نداشتن تصادفات منجر به مرگ و واژگونی طی شبانه روز گذشته در جاده های استان همدان  گفت: با توجه به بالا رفتن مسافران به خصوص از سوی مرکز کشور به سمت همدان طی چند روز آینده ، از مسافران می خواهیم در صورت امکان در روزها رانندگی کنند و روزهای اول تعطیلات سفر های ضروری را انجام ندهند.

انتهای پیام/ا

آماده باش پلیس راه استان همدان در تعطیلات پیش رو

برچسب ها: ترافیک ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.